Suck!

Skulle solat hos Chriss förut. Trodde jag hade tid 5-6, men det var 4-5. Så det var bara att åka hem igen. Tänkte åka till Sportlife, men jag orkade inte. Tur det, för det brast sen :( Usch! Jag får ta det imorgon efter jag har vart hos optikern.
Hahah! På tal om det! Jag har ringt dit några gånger för att boka tid, men det har aldrig vart någon som svarat. Så jag gick in på internet för att boka. Men när jag hade valt dag och tid och tryckt på boka kom det upp en röd text, så jag trodde inte att det funkade. Provade 3 gånger. Sen en stund efter jag ringde och bokade tid ringde optikern upp. Det hade gått in att jag bokade på internet, så hon fick avboka dom 3 tiderna som jag hade bokat på internet ^^ pinsamt!

Ringde även och avbokade min kamera som jag beställde på webhallen igår. Hittade den på MediaMarkt för billigare :)

Nu ska jag se på robinson med broschan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se