Sitter på bussen till Sverige :)

Bredvid sitter världens snyggaste kille. Min fina pojke Christopher :) Jag gör en hårddiskkontroll på datan, så jag får skriva från mobilen. Haft en bra helg med min älsk:)
Jobbade från 10 till 03 i fredags, fast jag glömde att fylla i min tid :( När jag kom hem låg min babe i sängen och sov som en stock, så jag väckte honom ;)
igår skulle vi göra våfflor. Skulle köpa sån färdigt våffelpulver. Men vi köpte fel, vi köpte mjölkpulver :blush: Så jag gick upp till Ingela och fick ingredienser, så snällt! Det blev lyckade våfflor med grädde och jordgubbssylt!
Förut åkte vi lite tidigare hemifrån för att hinna åka till mitt jobb och fylla in min jobbtid från fredags. Men dom hade tagit mitt papper och redan skickat in det :( Så jag ringde min chef och sa det. Han sa att han skulle ringa dit imorgon och kolla om det gick att fixa. Hoppas det! 17 timmar vill man ju inte missa på lönen! Eftersom att det var mer än 2 timmar kvar tills bussen gick så satte vi oss på mc, åt lite och spelade angry birds på chriss telefon. Beroendeframkallande!

Kommentarer
Postat av: Maya

Hej! Fin header! Hoppas att bussresan gick bra! :)

2010-12-15 @ 04:03:12
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se