Norska-lektion ^^

Skrev precis med André på msn. Började med att jag frågade om det var göy. Hahah han visste inte vad göy var. Så vi började skicka massa norska ord till varandra. Han skriver litt rart norsk daa ^^

Jaja, jag får väl gå och lägga mig snart. Börjar 3 imorgon i alla fall, det är ju kjempegreit.
Dock ska jag hinna duscha och så innan. Med att hinna duscha menar jag att mitt hår ska hinna torka och bli plattat innan jag går ut i kylan!  Men det problemet tar vi imorgon ;)


Hoppas att ni sover massa gott!

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se