Kul dag på jobbet :)

Idag var det ganska lugnt. Förutom att typ 5 st skulle ha specialmat! Vilket betyder att man få springa upp och hämta det. Dagens motion ;) Så var det en snäll kille som hjälpte mig med mina bord med. Rutinerna där är lite jobbiga. Dom ska ha kaffe när dom ätit lite mer än än halva rätten. När en person har ätit upp tar man bort deras tallrik och ger den dessert. När man serverar kaffe hinner ju andra och tredje bordet äta upp sin mat. Och då vill dom ha sin dessert snabbt. Och jag hatar när folk sitter och väntar på mig! Så det var ju bra att han hjälpte mig idag. 2 bord räcker för mig ;) Men jag slapp jag att rydda efteråt, skulle upp och ha mer gäster där :D

Blir jobb hela veckan för mig :) Härligt! Jag älskar faktiskt att jobba!
Fast imorse var jag jävligt trött. Satt och snacka med en på msn till typ halv 4. När jag gick och la mig var jag inte ens trött., så jag somnade nog 4 halv 5.


HAHAHAH! Efter jobbet satte jag mig och rökte (rökstation i pausrummet på jobbet :D) satt och snacka med han som hjälpte mig. Så kom det en annan och satte sig med. Så frågar han killen Har du någon dammsugare? - I'm not smoking! HAHAHAH! Jag garva ihjäl mig!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se