Idag har jag..

Jobbat :D Började 10. Tog en senare buss idag med.
Var nere i Möller. Min favoritjobbrestaurang. Är alltid så lugnt där nere. Där uppe är det alltid så mycket folk och rörigt. Så det var skönt. Dock skulle jag jobba där uppe klockan 1. Men det gick bra. Jag skötte mitt :)

Kvart i 7 tog jag, Ingela och Nore bussen till Sandvika. Klara skulle ha dansuppvisning. Hon var massa duktig! :D Madcon var där med och sjöng lite. Klara och tjejerna dansade när dom sjöng. Coolt!
Men usch, det var för mycket folk och jag höll på att koka över, blev helt svimfärdig.
När det var klart tog jag, Vidar och Nore en taxi hem :)
Och nu sitter jag här i en fotölj i deras vardagsrum och småkollar på tv.



Imorgon och på lördag ska jag jobba kväll :D Ska alltså inte hem denna helgen och Chriss kommer inte hit. Inte vart borta från varandra 2 veckor under våra förhållande, så jag vet inte hur det kommer gå.
Jag saknar honom ju redan massor!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se