Hos mormor :)

Kom till mormor nyss :) ska snart äta middag. Gott! Blev inte mycket mat igår. Idag har jag bara ätit en liten bounty.
Mådde så piss imorse, trodde jag blivit magsjuk. Mådde jätteilla och hade massa ont i magen. Men det var nog bara hungern.
Det blir efterrätt med, paj :D

Var ju hos optikern förut. Högra öga hade blivit sämre :( Jag kommer visst aldrig få operera dom. Måste haft samma syn i 2 år! Jag frågade efter månadslinser som man kunde ha dygnet runt. Hon sa att det inte är bra att ha linser en hel månad i sträck, så jag ska ta ut dom typ varje vecka och sova en natt utan. Hoppas att det funkar för mig bara. Jag hade visst provat det någon gång innan, men det kommer inte jag ihåg :p Men det var silikon, det tyckte inte mina ögon om :(

Nu ska jag vara lite social! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se