Godmorgon!

Vaknade för en stund sen. Låg kvar i sängen en stund och vilade lite. Sen hoppade jag in i duschen.

Det var en gäst igår som kom fram och började prata med mig. Visade sig att han kom från Backa! Jag tycker att det är kul när man träffar folk från sin egen stad så :P

Sen var det en som tyckte att jag kunde bjuda honom på en öl för att jag var så fin. HAHAH! Då är det väl i så fall han som ska bjuda mig om han nu tyckte det. En annan gäst tog kort på mig :O
Alla var helt konstiga igår. Är det så man blir när man jobbar på Coop vet jag vart jag inte ska jobba i alla fall ;)



I fredags skulle jag vika servetter jag aldrig vikt innan. Ni anar inte hur frustrerande det var! Servetterna var ju inte dom lättaste att vika heller, dom var skittunna och ville inte bli vikta. Den ena blev fulare än den andra. Usch!

Idag är jag i alla fall ledig. Efter att jag har tagit på mig och satt i mina linser ska jag gå upp och göra pepparkakor. Om jag har orkat vänta på mig då :P



Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se