Ett tag sen...

Jag skrev här. Hänt allt och inget typ :p


Jaoo.. I fredags-lördags (26/27 /11-10) slutade jag ju 3 (på natten), kom hem runt 4. Kollade när bussen till terminalen skulle gå. Den gick inte förens kvart i 7, då var den där 07.21. Bussen till Göteborg gick 25, så jag vågade inte chansa och ringde och beställde taxi. Den kom efter 10 minuter. Jag som skulle ha den halv 7 :P Så jag fick ringa och beställa ny!
Mitt kort funkade inte att betala med i taxin, så jag fick springa in till terminalen och ta ut pengar. Var framme typ kvart i. Men bussen kom ganska tidigt så jag behövde inte sitta ute i kylan :)
Somnade väl några gånger på bussen. Jobbat i 14 och en halv timma och hann inte sova innan jag åkte igen, så jag var ganska trött.
Ringde Chriss påvägen och frågade om han kunde hämta mig. Jag hade verkligen ingen lust att ta bussen hem. Men han svarade inte, han sov. Men han ringde upp lite senare som tur var :)
Efter han hämtat mig åkte vi hem till mig och slappa på soffan. Jag var ju så sjukt trött. Alldeles för sent åkte vi till Backaplan för att köpa julklappar. Gick in på OnOff och letade efter present till Chriss kompis. Dock hittade vi inget till honom. Men jag fick en rosa mus :D ♥
Sen åkte vi till Coopdelen av Backaplan, men då höll alla affärer på att stänga, så vi åkte hem till Chriss. Tänkte egentligen sola där, men dom hade inga tider på lördag :( Då åkte vi hem till mig och fortsatte mysa! ♥

I söndags (28/11-10) vaknade jag av att mamma ringde halv 1 tror jag. Tur det, skulle ju åka och köpa julklappar. Så jag flög upp ur sängen och försökte få upp Chriss med. Inte det lättaste ;) När vi gjort oss iordning åkte vi in till stan. Hittade julklapp till John, Klara, Nore, Ingela och Vidar. Jag vet vad jag ska köpa till mamma och pappa, men det tar jag när jag kommer hem till jul :)
Efter stan drog vi en McDonalds meny var :D Det var gott och mycket längesen!
Sen åkte vi hem till Chriss. Han åt lite och vi pratade med hans mamma. Sen gick vi och kollade om det fanns soltider, det fanns det! Så vi skrev upp oss och gick in. Han hade 2 poletter. Jag började sola, 20 minuter. Sen tänkte jag att han som ser ut att komma från Blekinge kunde sola ;) Han orkade bara sola i 10 minuter, sen gav han upp. Så jag solade resten. Mindre bra!! Jag såg ut som en tomat med en lampa i i ansiktet. Chriss var ju jättesnäll och skrattade åt mig med :(
När jag skulle köra sa han Kolla inte i backspegeln, då kanske dom tror att du bromsar. Kjempegöy Chriss! :(
Sen blev det hem till mig och mysa! ♥ (Och smörja ansiktet som faaaaan!!

I måndags (29/11-10) gick jag upp tidigt för att hämta mormor på 421. Körde hem till henne och hjälpte henne att bära upp allt hon storhandlat. Stannade där i en timme. Hämtade upp Chriss påvägen. Han hade gått hem från skolan för att han fick ont i lungorna när han var anfådd och andades in kall luft. Hahah! Han är för rolig. Han trodde att han hade fått lunginflammation :S
Duschade direkt när vi kom hem. Sen började jag packa lite smått. Kvart i 4 typ åkte vi upp till pappa och mötte mamma. Sen åkte vi fort som fan till Maxi, skulle ha schampoo och balsam. Och något till mitt ansikte på apoteket. Blev kortisonsalva. Hjälpte ganska bra faktiskt!
Sen var det stress hem och packa på typ 5-10 minuter. Kvart i 5 åkte vi till Centralen där min buss till Oslo gick. Skulle egentligen köpt snus (min kära pojkvän vill att jag ska snusa istället för att röka, funkar ganska bra :) ) men vi hann inte det :(
Dock röker jag på jobbet. T.ex. när vi har 2 timmars rast för att vi har dukat klart. Dessutom är det så trevliga männsikor som röker ;)


Det var min vistelse i Sverige det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se