Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Jag tog bussen, visste inte att det var så jävla kallt ute ju :( Annars hade jag nog gått. Får se om jag går en bit imorgon kanske.. Rensa tankarna lite och så..

Fick ett sms av min moster förut, hon undrade om jag ville åka med henne tillbaka till Norge, jag funderade lite. Sen bestämde jag mig för att följa med. Är nog där 3-4 dagar, beror på hur länge dom vill ha mig där ;)
Ska bli skönt att komma bort från allt!
Dock kommer jag sakna mina pälsklingar massor :(
Men det blir nog kul. Var ett jävla tag sen jag var där sist :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se