Btw!

Min mobil kom idag! =D

En stund innan dom kom och hämtade mig såg jag att postbilen åkte till husen lite längre upp, så jag gick inte och skulle hämta nyckelm, guess what? Jag hittade den inte. Men jag tänkte att den kommer nog inte idag ändå. När jag kom hem ringde mamma och sa att hon skulle komma och hämta mig så vi kunde åka upp till pappa och kolla om jag tappat den där när jag var uppe och gav Simba mat. Så när hon kom lånade jag hennes postnyckel och i brevlådan låg ett brev från posten. Jag blev så glad och studsade glatt tillbaka till bilen. En kvart innan det stängde, snacka om tur! Efteråt åkte vi upp till pappa och kolla, och där låg den på parkeringen, tur det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se