Träningsvärk!

Jag och Noomie var ju och tränade förut. Hade en personlig tränare. Fyfan! Han kjörde skiten ur oss kändes det som! Nu har jag ont kan jag säga. Min ben och min rumpa! Har ju tränat tre dagar i rad nu och jag som trodde att jag inte skulle orka träna så mycket så det var värt det. Men man får ju mer energi av det. I alla fall jag :D Funderar på att dra till Bekkestua imorgen och träna lite kondition en stund. Det behövs verkligen!

Nu ska jag öppna restaurangen så får vi hoppas att det blir massa mye att gjöra idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se