Norge nå

Kom hjem för en liten stund sen. Vi fick åka in i tollen, satt där i tjugo minutter, så jag missade min buss fra terminalen som skulle gå direkt hem. Isted fick jag ta en som gick till Bekkestua och gå därifra. Javell, kom hjem i alla fall! :)


Slutade 00.30 i fredags. Tog toget som gick 00.49 och sen taxi från Sandvika. Kom hjem, satte mig vid datan för att spela Cod en stund. Den stunden blev till 08.00. För då var jag tvungen att gå upp och packa. Tänkte egentligen åkt och solat innan jag skulle åka till Sverige. Men då var jag tvungen att gå till Bekkestua för att hinna lägligt timm terminalen etterpå. Men jag orkade inte gå dit med min packning. Så jag la mig i sängen när jag var klar och skulle kolla på tv. Ställde alarmet på mobilen för säkerthets skull, tröttheten smygde sig på. Tur var väl det. Somnade typ 09.45. Klockan 10.00 ringde min klocka och då skulle jag gå. En kvarts sömn. Underbart!

Min mysiga "en dag och en halv" vistelse i Sverige.
I lördags när jag kom till Sverige var John och Chriss där och skulle hämta mig :) Åkte direkt till Backplan för att kjöpa träningsskor på Stadium. Hittade ett par massa fina. Kostade egentligen 1200 (tror jag det var), men det var rea, så dom kostade på 699 :D Lägger upp bild på dom imorgen, min kamera är död.
Etter det åkte vi hjem, gosade lite med katterna. Stog en massa stor låda precis innanför dörren när vi kom hem. Jag skulle ju fixa det till Zindy, hon älskar ju det, men visste inte hur. Så Chriss gjorde den massa fin. Klippte ut fönster och målade blommor på den och sånt. Massa fint! Tog dock ingen bild på den :( Tjugo över sex åkte vi till Kjell för att grilla. Blev hamburger för min del. Lite trött på kjött ;) Etter maten spelade vi Chicago. Sist vi spela det fick jag färgstege :P Men sån tur hade jag ikke då. Vi åkte hjem vid tio, var riktigt trött då asså. Fick ikke mye sömn denna natten heller. Astma :(
Idag har vi bara suttit ute på altanen och myst i solen med cider och öl :)
Åkte upp till pappa en stund med innan vi skulle bege oss mot bussen. Hans kvinna hade vart i Barcelona och hade kjöpt med sig grejer till meg och John. Kommer upp bilder på det med. En av dom älskar jag sykt mycket! Den ska jag absolut ha när jag tränar ;) Tänkte egentligen kjöpa det med på Stadium, men hittade ingen. Tur det!
Påvei till bussen blev det riktigt stress asså. Tänkte åka från pappa kvart över. Men plötsligt var klockan tjugo över. Åkte typ halv från pappa. Och bussen gick 45 från centralen. Då var det stress. Fick ikke sitta vid vinduet heller bara för det! Men från den positiva sidan fick jag träffa dom jag älskar mest lite mer! ♥

Men här kommer lite andra bilder som jag hann ta :)

Varje gång man ska ta kort på honom ska han alltid nosa på kameran, Vet inte hur många sånahära bilder jag har på honom asså :P ♥





Jag älskar kattmagar! Så underbart jefla mysiga alltså. Brukar alltid borra in mitt ansikte när jag får chansen! Dock vet jag att jag inte borde gjöra det om jag inte vill ha en snorig, kliande näsa,, kliande ögon och ett luftrör som ett sugrör :( Men jag kan fan inte låta bli asså! ♥



Fin flickan! ♥





Kram går greit! ♥



Men fan inte poss asså!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se