Jefla skit då!

Ah! Försov meg. Skulle ha mött Noomié i Sansvika vid elva för att vi skulle träna. Vaknar, har för meg att klockan är åtta och är skitglad för att jag kjenner meg massa pigg. Går på toaletten. När jag kommer tillbaka ser jag på spisen att klockan är 12.38 :O Jag ba wtf?! Så jag messar Noomié och förklrara saken och funderar på varför hon ikke har hört av seg. Jo! Då har jag klanten satt i mitt Tele2 simkort utan att kolla ordentligen. Den 13.05.11, kl 22:21 börjar det att fungera. Hon hade tydligen försökt att ringa i tio och minutter och suttit och väntat på meg i en halvtimma. Kjenner meg så himla dum nu va!

Dessutom har jeg ikke fått mina pengar. Ska boka biljett så att Chriss kan komma hit ikväll. HAHAHAH! Just nu kom jag på att jag har ju faktiskt pengar sen innan. Använder ju bara dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se