Haaj haaj :)

Var en ganska lugn dag på jobb idag. Kjedelig! Ändå var det ganska dåligt väder. Men aja.. What to do? Jo! Vaska stolar og bordsben ;) Etter jobb åkte jeg og Noomié till Sandvika storsenter. Dom hade nattåpent till 24.00. Så vi var där og kollade lite. Hon skulle ha nya jobbyksor och träningsskor. Byksorna hittade vi, men ikke skor. Kräsna unge ;)
Gick även in på HM. Då hittade vi den här. Kärlek vid första ögonkastet ;) Kjöpte varsin.




Nu ska jag ta ut mina linser, ta bort mitt smink och se om jag är trött etter det. Annrs blir det lite Cod innan sängen ;)
Imorgen ska jag og Noomié träna! Älskar det verkligen! Känns helt underbart!

Bild från sist vi träna. Börjar alltid med löpbandet i ca 10 minutter som uppvärmning :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se