Fredagen den 13:e!

Har väl vart en sådär dag. Började med att jag försov meg. Skulle mött Noomié i Sandvika klockan elva. Men då låg jag och sov som en stock. Har inget minne av att mitt alarm har ringt eller att jag har stängt av det :S Som tur var vaknade jeg en timma innan jag skulle ta bussen til jobb. Men stackars Noomié som satt och väntade i en halvtimma :blush: Hade ju i mitt Tele kort. Men det började ju ikke gälla förens 22.21 idag, så hon kunde ikke få tag på meg :(
Och känns som att allt har gått fel på jobb med. Nästan alla klaga på konstiga ting.
Javell. Snart är dagen slut.
Chriss kom idag med. Mötte han på Bekkestua, fick sluta lite tidigare. Så det blev helt perfekt :)
Men nu funkar mitt tele2 i alla fall :) 49 öre per sms och minut till Sverige :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se