Tågen asså..

Idag har jag varit med Noomie typ hela dagen :)
Hon messade mig tre och spurte hvis jag ville bowla med henne. Javisst, tänkte jag. Det var längsen, dessutom är jag så jävla trött på att bara sitta hemma och sega. Så jag sprang in fort som fan och bytte kläder, fixa håret och sminka mig. Halvsprang ner till bussen som skulle komma tretton över. Men den kom arton över. Jag hade hunnit fixa mitt hår bättre. Såg ut som fan^^ Javäll. Skulle möta henne i Asker tjugo i fyra, för jag visste inte vart det var någonstans, så hon skulle plocka upp mig med bilen. Men ja, tågen asså! Det var typ tjugo minuter försent, så jag fick vänta. Tillslut kom det ett annat tåg som jag kunde ta, vilket också var forsinket. Dock stannade det på alla stasjoner mellan Sandivka och Asker, seegt! Men jag var där typ fyra i vart fall. Så vi åkte till bowlingen. Det var kul! Var ju verkligen såå länge sen jag spelade. Hade typ helt glömt av hur man gjorde. Men det blev bättre för varje slag :) Efter bowlingen ville vi ha maat! Så vi gick runt i köpcenter där vi var och letade efter något. Ingen av oss hade vart där innan, så vi gick som två vilsna svenskar :P Vi hittade en tavla där man kunde se var som fanns. Stog att det fanns en pizzeria. Men vi fattade inte hur man kom dit, så vi tog en hiss för att komma till rätt våning. Men vi tog en varuhiss, så vi kom ner i källaren^^ Sen tog vi en annan hiss, men då kom vi till garaget :S Då gav vi upp!
Istället åkte vi till en restaurang som hon hade fått reklam om, men menyn var helt konstig. Fatta inget.
Så vi åkte till jobbet och käkade där. Asgott verkligen! Grym service, fick fixa meny, bord och rydda själva ;)
Kändes lite rart att bli serverad och sånt på sitt eget jobb^^
Sen pratade jag med chefen lite.. Han sa att det gått bättre sen vi pratade sist :D Så fortsätter det åt det hållet, får jag nog jobbet hoppas jag!


Grattis på din bursdag Noomie :) ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se