På bussen till Norge!

Sitter på bussen till Norge nu. Skulle egentligen åkt igårmorse. Men jag spydde hela natten söndag till måndag, så jag kände att det inte var någon bra idé. Mår fortfarande lite illa. Men vill inte ligga hemma längre, sjukt tråkigt och jag saknar jobbet! Jag har vart förkyld som ett as hela helgen, hostat, snorat och haft feber. När det nästan gått över började jag spy. Mindre kul :(
Men annars var det en bra helg :)
När jag kom i fredags mötte Chriss mig på centralen, gick direkt och köpte cigg. Menthol!! Fyllde på mitt busskort med. Efter det åkte vi hem till mig och kosa. Gosh vad jag har saknat mina katter. Inte träffat dom på en månad ju.
På kvällen kollade vi på tv med mamma och Kjell. Jag var helt slapp, orkade inte göra något.
I lördags skulle vi haft kalas men jag var så sjukt trött. Knappt sovit något och mådde inte alls bra, så vi flyttade det till söndag istället. Var himla kul. Tessan kom med. Aslänge sen jag träffade henne sist. Så det var kul :)
Igår låg jag i sängen hela dagen och hoppades att jag skulle bli frisk :P

Imorgon blir det jobb :D

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad hittar du på idag`?:)

2011-03-23 @ 13:11:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se