Godnatt!

Idag var jag hemma innan elva. Det kändes ju helt underbart skönt! Jag är så himla sliten nu va. Tur att jag är fri på fredag. Behöver verkligen det!
Ni ska se hur mycket mina vadmuskler har växt asså :O Märkte det igår.
Jag knuste ett glas i handen igår med. Satt fast i ett annat, så smarta jag försökte dra av det. Så det sprängdes i handen och flög massor. Tur att jag inte fick i ögonen!

På fredag kanske det blir en snabbvisit till Uddevalla. Behöver handla litt. Nya jobbskor, bambi på is i oppvasken. Nya converse! Och lite mat och smått och gott!


Men nu ska jag försöka att sova! Ska försöka dra mig upp imorgon för att sola ;)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se