Godmiddag!

Godmorgon! Sovit gott?

Det har inte jag. Skulle gått upp klockan tio egentligen, men gud så sjukt trött jag var då. Ändrade klockan till elva, men kom inte upp då heller. När klockan blev tolv var jag tvungen att gå upp. Skulle handla innan jobb. Skulle egentligen solat med om jag gick upp klockan tio, men det orkade jag inte.
Hahah! Fast egentligen skulle jag ha gjort det igår. Men min klocka ringde tolv. Jag tog ut batteriet kvällen innan, tänkte inte på att allt ställde om sig. Så när jag startade mobilen klockan 02.00 ställdes klockan om till 00.00. Så jag hann inte sola igår :( Får gjöra ett nytt försök imorgon ;)


Idag tror jag nog att conversen åker på. Funderar på att köpa nya, dom är gaaanska sletna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se