Drar till jobbet nå..

Suttit hemma en timme och kollat på OTH. Älskar det!
Var i Sandvika förut med Noomie :) Skulle köpa busskort innan hon kom. Stog en gammal gubbe framför mig i kön som tog säkert en kvart på sig, suck!
När hon kom gick vi till piercingaffären. Kostade lite mer än jag trodde. Så ska köpa till henne nästa vecka när jag har fått lön :) Efter det åkte vi till Sandvika storsenter och träffa två killkompisar till henne. En av dom hade brutit benet, så han åkte på en sån rolig "elvagn" man kunde hyra där. Han körde som en galning^^ Sen var vi tvunga att åka. Noomie började tre idag så. Men nu måste jag dra. Bussen går om tretton minter.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se