Åhh jävla idioter!

Jag är så jävla sint nu vah! Jag var på skatten hus förut i Sandvika. Skulle kolla hur det gick med min flyttning som jag lämnade in för en och en halv månad sen. När jag var där sist sa dom att det skulle ta cirka 2 uker.
Satt i en halvtimma och vänta på min tur. När jag äntligen kommer fram frågar jag vad som händer. Då hade dom tydligen bara skitit i det för att mitt personbevis var för gammalt :S Dom har inte meddelat mig eller någonting. Dom hade min e-mail och min adress. Hur jävla svårt kan det vara att meddela att jag måste fixa ett nytt eller pass?
Dessutom kunde hon jag snackade med första gången ha sagt det då. Jag har lixom gått och väntat i en månad på att få ett brev från dom och dom har bara skitit i det.
Så nu måste jag beställa nytt personbevis, få hit mitt gamla pass, fixa ett nytt och anmäla ny flyttning.
Hoppas inte att jag får massa problem med banken bara. Noomie hade ett helvete med det.

Efter det gick jag och handlade lite. Skulle egentligen storhandlat imorgon, men jag ska jobba istället för Noomie. Men jag får se om jag orkar göra det innan jobbet imorgon ändå.



Just det ja, jag la aldrig upp bilder från helgen i Sverige. Kommer strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se