Sliten!

Gosh. Det var länge sen jag jobbade så mycket ^^ 8 timmar utan rast med en macka i magen. Mina ben gör ont.
Bra dag att jobba första dagen på i en restaurang. Vet inte hur många små tuturduvor som kom.
Jag fatta inte kassan först heller. Så varje gång jag tog en beställning så fick jag vänta tills någon av dom andra kunde hjälpa mig. Men i slutet av kvällen kunde jag den ganska bra, så jag hoppas att det går bättre imorgon. Ska jobba där hela veckan :)

Resan hem var dock inte lika rolig. Skulle ta tåget till Lysaker som gick 00.28. Så jag stog på perrongen helt själv och väntade på tåget. Kommer ett på spåret bakom mig. Efter ca 5 minuter kommer det ut två gubbar, dom frågar vart jag ska. Dom säger då att tåget jag ska ta går från spåret bredvid, där dom stog. Så jag går på det och väntar. Dom gick lixom av 2 minuter innan det skulle gått och tog en cigg. Så ja självklart blir tåget försenat och jag får gå av på Sandvika istället för jag har ingen lust att missa bussen som går från Lysaker.
Från Sandvika får jag ta en taxi för att det inte går några bussar. Kul!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se