Skumt ;)

Kom hem för en stund sen. Var tvungen att åka och handla, så jag åkte till Bekkestua. Skulle gett in min flyttlapp med, men dom hade stängt, så jag får gå dit imorgon innan jag börjar, det är påvägen så :)

Tog en tidigare buss till jobbet imorse, så jag satt i 20 minuter och softade, drack lite varm choklad. När klockan var halv så började jag lasta upp på en back och körde in den i diskmaskinen. Plockar bort det rena som dom diskat innan jag kom. När jag sen vänder mig om igen ser jag bara hur det forsar skum ur diskmaskinen :O Så jag går fram och öppnar diskmaskinen, jag visste inte vad jag skulle göra, då kommer det ännu mer. Jag är så klantig. Precis då kom han killen som jobbar där in och frågade vad jag höll på med. Jag ba öö :question: Det bara börja komma massa skum. Då börjar han typ asgarva. Det var han som hade hällt i vanligt diskmedel i diskmaskinen. Jag var så sjukt trött på morgonen när jag kom, och dom såg det. Så han ville jävlas med mig så att jag skulle vakna till. HAHAH! Shit vad vi skrattade.
Dock var det inte lika roligt att få bort allt skum ur diskmaskinen sen och det bara staplades med disk ^^ Men jag hann till klockan var 3 i vart fall :)


Hur har eran dag vart? :)

Kommentarer
Postat av: linda

Låter som du har haft en bra dag. Själv har jag bara sovit och pluggar. Fortfarande sjuk.. ;/

2011-02-02 @ 17:20:07
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Isabelle

2011-02-02 @ 17:54:56
URL: http://iisabelle.beldo.se
Postat av: Isabelle

ja verkligen, har den jag med :)



Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2011-02-02 @ 17:55:18
URL: http://iisabelle.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se