Sista dagen på jobbet..

Jag hann hem en stund. Tur det, hade glömt lite grejer.
Jag längtar massor till klockan är 21.30. Då får jag träffa min fina pojke :D ♥

Jag kommer fysa ihjäl sen. Ska ha min skinnjacka för min korta dunjacka är i Sverige, så jag tänkte ta med mig den tillbaka. Lättare att packa ner skinnjackan är en tjockis dunjacka ;)

Idag var min sista dag på jobbet, känns lite tråkigt :( Men vi får hoppas att det går bra på måndag så att jag får ett heltidsjobb eller vad det blir.

Btw. Jag fyllde en kanna med iskallt vatten som jag skulle kasta på Simo. Men han märkte det och tog upp handen så jag fick hälften i ansiktet :(



Nu ska jag kolla så att jag inte glömt något mer.
Hare bra så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se