Mööph!

Kom precis hem från bussterminalen. Var och lämnade min älsk där. Vill inte att han ska åka :(
Vi har haft en mysig helg i alla fall :)
Längtar tills fredag, då åker jag till Sverige! ♥

Stället jag var på intervju på i fredags ringde igår och frågad om jag had några referanser. Så jag fick ringa chefen på mitt gamla jobb och frågade om han ville ställa upp. Det ville han! :) Hoppas att han säger massa bra saker!
Vill verkligen ha det jobbet. Verkar perfek för mig! Ni får hålla tummarna för mig! :)

Mormor kom hit förut med:)
Chriss glömde sin mobil förut när vi hade åkt. Först tänkte jag att vi kunde byta mobil, att han kunde ta min så länge. Men han hade ju biljettnumret på sin mobil, så jag fick ringa Ingela och fråga om hon kunde komma och lämna den på terminalen. Lite pinsamt, men det gick :) Så jag fick även skjuts hem, blev ett litet fort hej då till min älsk dock :(


Jag saknar honom redan! Han är världens underbaraste kille!




Såhär kan det se ut när vi är med varandra ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se