Mjaauu ;)

Hej! :D Tänkte egentligen gå upp 9 imorse, men jag orkade inte, så jag gick upp 9.20 istället. Satt i sängen en stund och försökte att vakna lite. Sen fick jag stressa massor. Nä, men då är bussen självklart 10 minuter sen :( Stressa i onödan.
När jag kom till jobbet satte jag mig med dom andra en stund och softa :)
Inte så stressigt idag, kommer i vissa stunder när alla går samtidigt.
Efter jobbet gick jag till Manpower och sa att jag inte kunde jobba nästa vecka för att jag skulle provjobba på restaurangen i Asker. Lite synd, tycker om att jobba där. Dom är så sköna :)
När jag hade pratat klart där gick jag till Simo som satt på ett café, han bjöd mig på en pepsi och vi snackade lite. Trevligt! Sen kom hans kompis också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se