Kollektivtrafiken idag :(

Var inget vidare för min del. Inte alls faktiskt.
Började imorse. Skulle tagit tåget som gick 16.33 från Sandvika, som skulle gått direkt till Asker, men det skulle vara försenat til 17.13. Så jag tog ett annat tåg som givetvis skulle stanna på alla ställen innan Asker. Jag blev i alla fall en kvart försenad till jobbet.
Fast det var ganska lugnt när jag kom, så det gjorde nog inte så mycket om man ser det så :P
När jag skull hem missade jag tåget som gick 22.27 precis, det tåget skulle gått direkt till Sandvika. Han såg att jag sprang för att hinna, men precis när jag skulle trycka på knappen åkte han iväg. Fan vad sur jag blev! Så jag fick ta ett annat tåg som gick 22.36. Vilket gjorde att jag missade bussen som gick 22.48 med 3 minuter. Så jag fick stå och vänta på bussen, rastlös som jag var rökte jag. Då kommer en äcklig busschafför ut och ställer sig en meter från mig. Typ 20 sekunder efter säger han astyket ba Stå inte där, det kommer rök här. Jag ba okej, höjer ögonbrynet och går därifrån. Visst jag fattar folk som inte vill ha rök på sig, men då ställer man sig fan inte bredvid en person som röker om man har så ont av det?
23.10 går bussen till Bekkestua och jag får gå från Bekkestua och hem i kylan :(
Imorgon hoppas jag att jag har bättre tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se