Jobba på natten

Gick in på Manpower efter jobbet och lämnade mitt skattekort. Så jag får lön den 24 :) Skönt med lite pengar!

Hahaha! Vad är det för sjukt ställe Manpower har skickat mig till? ;) Vi satt och åt på rasten. Helt plötsligt börjar dom prata om att jobba på natten. Simo satt och prata med P. Om att hennes man har gått i pension, för 20-25 år sen. Jag ba Öö hur gammal är han då? Och bla bla bla jobba på natten. Jag sitter där och fattar inget. Så jag ba okej, som om jag bryr mig att hennes man har gått i pension :S Han frågade om jag visste vad jobba på natten betydde. Jag ba öö? Dom menade sex. Och där satt jag och fatta inget om varför han snacka om pension. Men då ramla poletten ner ;) Hahaha sjukt! Sen frågade han om jag tyckte om att jobba på natten. Svaret ska vi inte gå in på här ;)


Lite göy vid köksbordet da :P
Jag Har du mascara? frågade jag Klara
Nore Nej.
Mormor Heter du Klara?
Nore Hon sa inte Klara. Mormor tittar på mig.
Jag Nej, jag sa mascara.
Nore Så brukar min mamma också säga. "Heter du Klara?"
Jag Min mamma med. Undra vad dom har fått det ifrån? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se