I'm so hungry, I'm gonna swim^^

Hahah! Så det kan bli när man tänker :P

Kom i vart fall precis hem. Efter jobbet gick jag till manpower och fick kläder. Shit vad stora byxorna var :O Får in två knytnävar i midjan, så jag får ta mitt rosa skärp ;) Trodde att small skulle bli perfekt att jobba i, men icke! Jag kommer typ snubbla runt ^^

Dålig bild men ja, ni ser :P




Imorse när jag kom till jobbet mötte jag Simo (killen som jobbar där) utanför. Han ba Vad gör du här? Vi jobbar inte idag? Man ser inte att han skojjar heller för han rör inte en min. Men han skulle bara till läkaren.

Åå imorse innan jag gick till jobbet skulle jag lämna in mitt flyttpapper. Men ja självklart tog han framför mig en kvart 20 minuter på sig innan han var klar. Jag hann inte, så jag får fixa det imorgon. Gick upp tidigt i onödan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se