Godnatt typ

Chriss åkte hem förut :( Han åkte med mig till Sandvika och tog bussen därifrån till Oslo, medans jag åkte till jobbet. Kändes tomt när jag kom hem :(
Fast han hade gjort 2 gulliga lappar igår. En låg utanför dörren och en hade han slängt, men jag plockade upp den ;) Så gulligt! Dessutom hade han "skrivit" Jag älskar dig ELLIZEN utanför mig i snön. Ska se om jag kan få bild på det imorgon, blir nog ganska svårt, typ 5-7 meter långt ♥

Javäl. Jag ska jobba hela denna veckan, sen får jag besked om jag får vara kvar eller inte. Så denna veckan ska jag kämpa på som fan. Självklart har jag gjort det innan med, men nu blir det mer!


Nu ska jag kolla på OTH och försöka att somna. Älskar att min tv stänger av sig själv och att jag kan koppla i min hårddisk i den :D ♥ Kjempe greit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se