Godnatt!

Kom hem från jobbet för en stund sen. Slutade halv 11. Hade ganska flax med tåget och bussen. Vänta typ 2 minuter på båda. Dock fick jag ta bussen till Bekkestua och gå hem, för det gick ingen buss därifrån. Inte så göy när man verkligen behöver gå på toaletten^^
Idag gick det mycket bättre på jobbet. Inte lika mycket gäster idag, så det var ganska lugnt. Dessutom kunde jag det grundläggande om kassan, så jag behövde inte springa efter Noomie hela tiden :) Jag trivs massa bra och hoppas verkligen att jag får detta jobbet!
På torsdag från 15 till ca 15.45 ska jag vara själv, så imorgon ska hon visa mig allt som ska göras innan gästerna kommer. Är lite nervös, men det kommer nog gå bra. Noomie sa att jag kunde ringa henne om det var något jag undra. Hon är verkligen asshysst! :)


Nu ska jag fixa lite grejer, sen ska jag kolla på OTH och försöka att somna!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se