Godmorgon!

Vaknade för en liten stund sen. Var skönt att få gå och lägga sig efter igår. Bara massa stress!

Dagen började med att jag gick upp 10 minuter innan jag skulle gå ner till bussen. Stress! När jag kom till jobbet märkte jag att jag hade sjukt ont i ryggen, vilket gjorde att jag inte kunde jobba lika snabbt. Stress! Slutade halv 4, klockan 16.10 skulle jag ta bussen från Sandvika till Asker för en arbetsintervju.
Småpratade lite med tjejen som jobbade där. Visade sig att hon också hade gått på Burgården :P Sammanträffande!
Jag tror att intervjun gick ganska bra. Jag hoppas verkligen!
Efteråt gick jag till Askerstation för att ta bussen. Busschaffören började prata med mig så vi prata lite en stund :P
Bytte buss på Sandvikastation och åkte hem för att byta byxor och lämna min väska. 20 minuter senare tog jag bussen till bussterminalen för att möta min älksling som kom igår :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se