Godmorgon

Vaknade för 20 minter sen. Jag är fortfarande massa trött. Vill sova mer, men det är för ljust. Jag får nog köpa en sån som man har över ögonen när man sover, vad det nu heter :P

Igår hade jag några egna bord på jobbet, för att dom skulle se hur mycket jag hade lärt mig. I början gick det väl sådär. Men sen gick det bättre. Men att öppna vinflaskor är inte min starka sida! Dock förklarade dom för mig sen varför alla korkar knäcktes, jag skruva snett.
Mye folk vart det igår i alla fall. Stress från 16 - 00, då vi sluta.

Nu orkar jag inte skriva mer. Sitter typ och halvsover.. Känner inte allls för att jobba idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se