:)

Swebussen skulle egentligen vart på terminalen 22.40. Men den var framme 22.29, så jag hann med bussen som gick 22.39. Tur de annars hada jag fått vänta i en timma på nästa. Dock var han som körde den bussen ganska seg. Stannade på hållplatser där de inte ens väntade någon.

Nu är jag massa trött. Inte sovit bra alls denna helgen. Natten till lördag hade jag en förjävlig astma och vaknade tusen gånger, den fortsatte hela dagen, trots 2 oder medecin :(  Natten till söndag var det inte lika illa, men sov inget bra då heller. Tur att jag hade min älsk bredvid mig i alla fall så det var kosigt när jag var vaken :) ♥ Saknar honom massor!! ♥


Nu ska jag kolla på one tree hill och försöka att somna. Jag vet att jag skrev att jag var trött. Men hur trött jag än är ibland så kan jag inte somna :(

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se