:D / :O

Hej på er!
Chriss kom igår :D Dock blev det massa kaos. Dom fick åka in i tullen och det tog massa tid så han missa sista bussen :( Han har inga pengar på sin mobil. Men det visste jag inte då.
Jag visste ju inte när jag skulle sluta heller. Så vi kom överens om att han skulle höra av sig när han var på Hövik, om jag hade slutat då skulle han gått av på ekeberg. Annars skulle han åkt till Sandvika. Men han hörde inte av sig och jag skickade massa sms och försökte att ringa. Men jag kom inte fram, trodde att hans mobil inte hade något batteri, vilket skulle innebära att han inte hade tillgång till mina nummer.
I alla fall stog jag på Sandvika i en haltimma och vänta på att bussarna han kunde tagit skulle komma. När båda hade gått igen chansade jag på att han hade gått av hemma. Så jag tog taxi, eftersom att sista bussen hade gått :( När jag kom hem såg jag inga fotspår upp. Då fick jag panik! Men jag fortsatte upp för backen till min dörr. Men ingen Chriss. Jag visste fan inte vad jag skulle göra. Jag ringde till mamma och väckte henne. Förlåt! Jag fick panik verkligen. Började gråta när jag ringde henne. Men efter jag lagt på med henne ringde Chriss från en taxi. Han var påväg hit. Gud vilken lättnad! Fan vad rädd jag var! Blev inget bättre av att hans mamma smsa och fråga massor och tänk om han blivit anfallen eller något. Jag var så rädd!
Han hade sagt fel adress till taxichaffören, men tillslut kom dom rätt! :D ♥


Ska snart gå till jobbet. Vill egentligen inte när min Chriss är här. Men jag vill verkligen ha detta jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se