Alla ♥s dag

Godmorgon!

Vaknade klockan 10 för att mitt alarm ringde. Hoppade direkt in i duschen och blev en människa igen. Känner sig ganska ofräsch när man suttit och knött på en buss i 3,5 timmar. Dessutom när hon framför vill ha sätet så långt bak så hon vill sitta i ens knä och hon bakom sparkar en i ryggen. Helt tillknäcklad!


Idag är det alla hjärtans dag. Den ska spenderas på att jobba :( Hade viljat vara med min älsk idag! Men han kanske kommer senare i veckan :)
Imorgon har vi vart tillsammans i 11 månader. Fatta vad tiden går fort. Ett år snart ju :O Att han har stått ut med mig så länge ;)

Jag börjar klockan 3, men innan det ska jag lämna in mitt flyttpapper. Skulle gjort det förra veckan egentligen, men jag sov så dåligt så jag orkade inte gå upp så tidigt :(


Nu ska jag kolla runt lite på internet, smörja in mig och göra mig iordning för att kunna gå ut!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se