På bussen

Sitter på bussen påväg hem till Sverige. Gött med internet på bussen :D
Fick åka genom tullen förut, alla fick ta sina väskor och gå ut ur bussen. Så skulle en hund lukta på väskorna. Gud vad rädd jag var, gillar inte okända hundar :P
Sitter här och smaskar godis :) Gott!
Det är planerat att vi ska vara i Göteborg 19.00, men blir nog lite senare på grund av tullen :(
Min fina pojke kommer och hämtar mig på centralen :) Så sneallt!

Ska ju åka tillbaka till Oslo på söndag, blir ett jävla åkande fram och tillbaka här :p Får köpa ett sånt kort så man åker billigare..

Nämen nu ska jag kolla vidare på nätet ett kolla på Scrubs eller något kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se