Hejsan :)

Jag åkte då tillbaka till Norge i søndags. Var hær runt 8, då var jag ganska trøtt så jag gick och la mig kort dærefter. Igår jobbade jag. Sjælva serveringen gick bra, men att fatta vad dom sa var lite smått jobbigt. Men det gick. Jobbade æven idag. Samma sak, serveringen gick bra, men mindre bbra med språket. Jag hoppas verkligen att jag lær mig fort. Gørjobbigt ju!
Blev æven så att jag ska jobba måndag - fredag næsta vecka :D Men inget mer denna veckan dær ænnu vad jag vet.
Hoppas att jag får mitt personbevis snart med, så jag kan fixa norskt personnummer och bank, så jag kan få løn, det vill jag gærna ha ;) Det måste vara klart inann den 15:de!

Hahhaha! Jag oh Nore hade himla kul igår nær vi skulle gå och handla. Han "gungade", på ett snøre på en gren, runt trædet, så ville han att jag också skulle prova. Efter lite om och men gjorde jag det. Usch det var inte kul, trodde jag skulle ramla av^^ Nær jag fick stopp åkte jag in i trædet, fast det var ingen hård smæll då, bara lite nudd :P Efter det sa han typ 10000000000 gånger, "Var det kul" (tror jag, något sånt). Så jag blev irreterad och putte in han i buskar ;P Åh jag ær så snæll kusin :D

Kommentarer
Postat av: älsklingen

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!! fan vad skoj, jag älskar att putta folk i buskar :D

2010-09-07 @ 15:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se