Godmorgon everybody :)

Godmorgon, sovit gott? :) Jag har sovit sådär. Vaknade som vanligt innan klockan ringde. Visst är det skönt att inte vakna av ett jävla liv, men man vill ju sova dom där extra minuterna ;P
I alla fall. Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt (vaknade halv 9 typ) är för att jag ska åka hem idag, bussen går halv 4, så har haft lite att göra, duscha håret, packa, gå ner med det som ska vara kvar, komma på vad jag ska ha med mig tillbaka hit igen på söndag, och sen ska jag och Ingela gå och fixa skattekort. Så att jag kan få min lön :P

Jag låg och halvsov igår när jag och Ingela kollade på "Luftslottet som sprängdes" :( Så jag hann inte sätta mig vid datan innan jag somna. Så här kommer bilden jag sa att jag skulle lägga upp igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se