Det går bra nu!

Jahopp, idag var jag och skrev in mig på Personalhuset här i Norge. Typ ett vikarieföretag där som sms:ar när man ska jobba, fick prata med en som kunde svenska, tur! Sen har vi vart i stan och letat efter skor och byxor. Hittade ett par byxor, men skor gick åt helvete. Var inte hur många butiker som helst. När jag hittade fanns inte min storlek. Typiskt!
Imorse var det en som ringde och frågade lite saker. Kom fram till att jag skulle provjobba på måndag och tisdag :D

Jag och Ingela virrade även runt i typ 3 BikBok butiker och försökte hitta ljusrosa velourdress i sx. Hittade endast en tröja, så jag bestämde mig för en annan färg istället. (Bild kommer sen)


Jag slår vad om att bara för att jag skrivit detta nu kommer det gå åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se