29/9 - 2 0 1 0

Nu är det 10 minuter kvar tills klockan är 12, vilket betyder att det är nytt datum, så nu måste jag skynda mig att skriva, annars måste jag ändra rubriken ;)

Idag har jag inte gjort så mycket. Mest suttit och pillat lite vid datan. Jo, just det. Gick bort till Bekkestua och handlade lite mat :) Skönt det var att komma ut och gå lite!
Jag var så korkad när vi kom hem efter det. Jag visste inte vad klockan var. Så jag gör iordning 4 mackor som jag sen trycker i mig. 30 minuter senare knackar Klara på dörren och säger att det är mat :O Tacos, det som är så gott. Så jag fick bara i mig 2 små :( Jag som ville ha!

Jag hann! :D ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se