26/9 - 2 0 1 0

Hej!
Jag har ju inte skrivit här på några dagar, så nu kommer allt.

23/9 - 2 0 1 0
Mamma och Chriss kom och hämtade mig på Centralen när jag kom dit. Dom hade köpt hårfärg till mig innan, men jag ville inte ha den färgen (dessutom var den alldeles för dyr) så vi åkte till Ica Maxi och kollade där. Eftersom att jag blev nöjd förra gången jag färgade håret ville jag ha samma igen, choklad. Självklart fanns inte den i Schwarzkopf Brilliance som jag köpte sist. Så efter typ 10 minuter efter att ha letat och letat efter en fin färg, hittar jag den jag vill ha. Jag tänker mig inte för och halvskriker glatt "Choklad!". HAHAHAHA! Tur att det var ganska sent och inte många som var där då! Det var i alla fall Schwarzkopf, mina favorit hårprodukter, inget annat får beblanda sig med mitt hår Så mamma körde hem mig och Chriss till oss, sen färgade vi håret. Det blev gansk mycket mörkare än jag hade innan, men med lite brun utan sol så blev det massa bra!


24/9 - 2 0 1 0
Grattis Tessan! :D
Jag och Chriss åkte till Backaplan och skulle köpa present till Tessan och lämna tillbaka hårfärgerna. Vi åkte först till Cervera för att köpa presentkort. Sen in på Kicks för att lämna tillbaka hårfärgerna. Som tur var kände hon i kassan igen Chriss från dagen innan, annars hade det nog inte gått! Sen gick vi till Systembolaget för att köpa ett presentkort. Chriss smarta idé Hon fyllde ju 20 så det borde vart självklart! Jaja, sen åkte i hem och gjorde oss iordning för feest.
Halv 5 åkte vi till Centralen för att plocka upp Alex och Sofia som också skulle till Tessan. Ställde mig på en parkering och väntade, gick ut och tog en cigg. Så ser jag en tjej med neongul väst. Parkeringsvakt! Så jag gav ciggen till Chriss, satte mig fort som fan i bilen och körde ett varv runt parkeringen, då såg jag Alex och Sofia så jag stannade där dom stog, sen kom Chrissan med. Var ganska mycket kö till Varberg, åkte en ganska dum tid.
När vi kom fram typ 5 över 6, vi skulle vart där 6, så ba "fan vad tidiga ni är" Hahahah, som jag stresskörde.
Sen rullade det in folk och festen började.
Vid 10 gick jag i i köket, öppnade en öl, ställde den på bordet, satte mig på golvet och typ halvsov. Då kom Chriss och bar in mig i Tessans rum. Usch, hemskt avslut! Sjuk, ätit lite, snusa för tredje (?) gången, shotta = Ingen bra blandning!
Vid 2 vaknade jag av att någon stog och skrek i hallen att någon hade tagit hans skor, hahaha! Stackarn!

25/9 - 2 0 1 0
Vaknade halv 8 tror jag, av att tjejerna i Tessans rum tjattra som faan^^ Men jag låg kvar en stund i sängen, mådde piss verkligen! Sen gick jag upp, la mig hos dom. Efter  en stund blev det städning som gällde. Hjälpte till att torka lite disk och soppa golvet. Sen la jag, Tessan och Chriss oss i soffan och kollade på Biggest Looser Sverige. Jessica låg och sov i Tessans rum, hon skulle jobba natt. Halv 1 väckte jag Jessica och frågade om hon skulle åka med oss hem. Det skulle hon, så Chriss körde till Kållered och jag resten. Tessan ringde efter vi åkt en bit och sa att hon borde åkt med för att hon skulle jobba tidigt nästa dag. Men vi hade ju åkt en bit så det var ganska onödigt att åka tillbaka. Så hon skulle ta tåget 2 timmar efter. Jag och Chriss stannade på Mc påvägen hem och köpte med till mat. Var ju så hungrig och det var ju såå gott! Sen åkte vi hem och myste och kollade på film.
Runt 7 hämtade vi Tessan på San Remo, hon hade beställt pizza. Så vi åkte till Maxi och köpte dipp medans den skulle bli klar. Sen åkte vi hem och kollade på Idol på Tv4Play. Sen Norbit som gick på Kanal 5 När den var slut gick vi alla och la oss.
Kändes inte som att var det min dag idag. Var hur grinig som helst kändes det som

26/9 - 2 0 1 0
Vaknade 12. Asskönt att få sova ut lite! Fick frukost på sängen av Chriss! Så packade jag lite, sen la vi oss och kollade på Idolrepriser.

Jag älskar dig Chriss! Förlåt för mitt humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se