16/9 - 2 0 1 0

Godmorgon gott folk! Idag börjar jag 11.00

Okej, såhär ligger det till; jag är i Norge. Hela denna vekcna har jag jobbat. Nästa vecka blir det tisdag och onsdag. Jag svarar inte på onödiga sms, för det kostar 99 öre för mig att skicka. Jag tar inte emot samtal, kostar 1.69 kr per minut för mig. Jag kommer att stanna i Norge ett tag. Jag vet inte hur länge, men kanske ett halvår eller något sånt.

Och Andrea, jag sov igår när du skrev till mig på msn, jag somnade när jag kollade på Scrubs och glömde logga ut Och nu vet du varför jag inte svara när du ringde också, om det var du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se