16/9 - 2 0 1 0 #2

Kom precis hem från jobbet. Usch vad trött jag är. Det var kaos idag.
Vi skulle sätta fram förrätterna på bordet innan gästerna kom. Det var jag och två till som var i en sal med 48 pers. När vi tagit ut dom förrätterna som fanns fattades det 23 stycken Så vi gick in till köket och sa det. Kärringen ba: "Det är omöjligt." Då blev jag riktigt irreterad. Jag hade räknat 4 gånger innan vi gick till köket för att kolla så det var rätt. Så säger hon så. Dumma tant! Men det löste sig efter en stund.
När alla 700 gästerna kom, kom nästa problem. Alla fick inte plats. Dock vet jag inte hur detta löstes, om det nu gjorde det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se