12/9 - 2 0 1 0

Så trött på att komma på rubriker till varje inlägg. Så nu blir det såhär..

Jag orkade inte åka hem till Sverige denna helgen, så i fredags kväll begav jag mig till Oslos bussterminal för att möta upp min älsk, som suttit på en buss och fånat sig i fyra timmar ;) Hahahah han är så störd! Vi gick typ och la oss direkt när vi kom hem igen. Klockan var väl tjugo över tio eller något och min älsk var trött efter bussresan.
Under helgen har vi; promenerat till Bekkestua i äckligt regn, spelat spel, spelat tv-spel, kollat på "8 Mile" och myyst! Så det var en ganska soft helg!
Men han åkte hem förut :( Åkte med han till terminalen och sa hej då.

Jag älskar dig Christopher Lorenzo Bitter! ♥


Jag saknar alla därhemma! Hoppas att ni har det bra :)
Nästa helg kommer jag hem för då fyller min älsk 20 år, stoor pojke juu ;)
Helgen därefter fyller Tessan 20, då kommer jag också hem :)


Måste säga att det känns inte alls bra att bo hos någon utan att betala något. Självklart kommer jag ge dom så mycket jag kan när jag får lön, när det nu blir :/. Men att inte ha några pengar och behöva fråga om man får låna när jag redan är skyldig massor känns.. Usch!
Jag vill ha lön nuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se