Kom hem för en stund sen

För 40 minuter sen om jag ska vara exakt.
Slutade 11, trodde jag. När jag kom hem var det fullt med massa disk, så det var bara att börjar och plocka. Underbart! Det är ju inte det jag har gjort hela dagen ^^


Idag var en bra dag på jobbet i alla fall :) Var massa trevligt! Var typ ett "band" som stog och spelade för gästerna. Mot kvällen började folk bli lite runda under fötterna ;)

Kunde egentligen jobbat till halv 2, men sista bussen hem gick 23.42, så jag fick ta den. Synd! 35 kr extra per timme hade inte vart fel!


Ska snart sova. När tvättmaskinen och diskmaskinen är klar.


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se