zindy-gos :)

sitter i sängen och lyssnar på musik med zindy-gos i mitt knä :) mys! ♥

idag har inte hänt så mycket. mamma kom och hämtade mig och chriss, så åkte vi till backaplan och fyllde på mitt busskort och gick in på donken för att få glas, vi fick 2 ;) sen åkte vi till kungsbacka och skulle hämta john hos en kompis. så skulle chriss hem och hämta sin mobilladdare också.
efter det åkte vi hem.

nu tog skivan slut och jag vill inte resa mig när zindy gosar så :(
hahah jag ropade på john :)

ja, det var min dag. mer vill jag inte gå in på :(


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se