tjaa

inte suttit vid datan på länge därför inte skrivit.. så nu kommer allt på en gång.

fredag; i fredags kom tessan hem till mig efter hon hade jobbat :) så vi satt ute i solen en stund med mamma :) sen grillade mamma till oss, så det blev grillat med potatissallad och majs, gott!
senare kom chriss och andré så vi satt och drack. hör och häpna: jag drack öl :O dock drack jag det med ett glas cola för att få bort den äckliga smaken^^ usch, ingen god smakblandning. vi spelade olika ölspel och sånt. efter det sjöng vi singstar. hahah andré vann över både mig och tessan på "vill ha dig i mörkret hos mig". riktig tjejlåt ;) sen gick vi upp till simba och letade efter honom, men vi hittade honom inte :(

lördag; skulle gått på födelsedagsfest i kållered, men usch vad dåligt jag mådde. snurrig, ont i magen, varm. då kom chriss och mikael med mc mat :( och två glas :) resten av dagen låg jag i sängen och kollade på tv..

idag; vaknade tidigt som vanligt :( fick städryck och tömde diskmaskinen, tvättade och nu håller jag på att städa mitt rum. min sprit kom idag med som jag egentligen skulle fått igår. men nu ska jag fortsätta att städa..


possposs'

Kommentarer
Postat av: Chrissoliz

Åhh så duktig du är älsk! :D

2010-06-20 @ 15:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se