sveriges nationaldag! =D

heej :) vaknade hos kjell imorse, efter en hemsk natt; mjuk säng, kallt, täppt i näsan. vaknade flera gånger inatt. men vaknade typ halv 9. gick upp och tog en cigg. sen 2 alvedon. efter det skulle kjell hjälpa mig med att bränna en skiva, blev fel när jag brände första gången. så han skulle hjälpa mig, tog ett tag. det blev fel format och skit, men det gick tillslut, dock inte med mp3-format. men det funkar ändå.

förut var patrik här, vi skulle gå ut med katterna. efter ett tag satte vi oss på altanen istället, men öppen dörr så att katterna kunde gå ut. då hoppade zindy ner mellan två galler (staketet), så jag fick hoppa ner och gå under balkongen för att hämta ut henne.








sverige ♥


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se