solsting..?

gick in för 20 minuters sen efter 3 timmar i solen och för lite vatten. var helt snurrig när jag gick till mitt rum. skulle gå till köket och hämta saft, då blev det helt svart för ögonen och jag hörda izas jamande mycket lägre än innan. när jag försökte ta ett glas ur skåpet råkade jag nästan välta ner ett annat glas, helt skakis och såg knappt något. ramlade när jag skulle sätta mig på stolen för att det skulle gå över, men det gjorde det inte. så jag fick för nöd och näppe resa mig upp igen och ta ut saften, givetvis stog den inte längst fram. satte mig igen, hällde upp saft, drack lite, gick in på mitt rum och la mig på golvet. då gick det över efter några minuter. och nu mår jag bra igen :) får ta med mer vatten nästa gång jag solar ;) men usch vad läskigt det kändes. jag brukar inte bli . sist var i usa, men då var det värre, spydde och grejer.

men nu är jag brun i alla fall :D det som är huvudsaken :D

nu ska jag vaxa benen, duscha och sånt där fräscht :)


possposs'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Få nagellack för 0 kr

The Slanket

Photobox - 100 foton gratis

Gratisbio - Gratis biobiljetter [Reward]

Club4Beauty.se

Fashionize.se